1. Account Aanmaken en Inloggen
Ga naar office.com
en klik op "Aanmelden".
Volg de instructies om een nieuw account aan te maken of log in als u al een account hebt.
2. Introductie tot Word
Na het inloggen, klik op het Word-pictogram.
Ontdek de interface: het lint bovenaan bevat alle belangrijke functies.
Begin met typen om een document te maken.
Sla uw document op door op "Bestand" te klikken en vervolgens "Opslaan als".
3. Basis van Excel
Klik op het Excel-pictogram op de Office 365-startpagina.
Excel bestaat uit rijen en kolommen. U kunt data invoeren in de cellen.
Formules maken het mogelijk om berekeningen uit te voeren. Begin met =
om een formule te starten.
4. E-mail met Outlook
Klik op het Outlook-pictogram op de Office 365-startpagina.
Klik op "Nieuw" om een nieuwe e-mail te beginnen.
Voer het e-mailadres van de ontvanger in, voeg een onderwerp toe en typ uw bericht.
Klik op "Verzenden" wanneer u klaar bent.